مهمان ناخوانده ( گرد و خاک )
 
ستایش مهربون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
 
 
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 9:7 ::  نويسنده : مامان منصوره

ستایش مهربون من تازگیا عاشق نقاشی کشیدن شده و تبحر زیادی در کشیدن گربه داره به قول خودش مووو و خیلی هم شخصیت کیتی رو دوست داره براس یه سی دی گرفتم به اسم «کیتی پیشی ملوس» عاشقشه و شعرهای اونو مرتب میخونه به قول خودش تیتی جون تیتی جون منو بخول گبی شی (کیتی جون کیتی جون منو بخور قوی شی ) یه سی دی دیگم داره به اسم« چیه صدای حیونا » البته این سی دی کتابم داره شعرهای اونم خیلی دوست داره اینم قسمتهایی از شعراش

غورباقه میگه   غور غور                        از خونه نشو دور دور  

   ماره میگه      فیش  فیش                   نیش میزنم نیش نیش    

   جیر جیرک میگه      جیر جیر                الهی نشی پیر پیر        

         جوجه میگه  جیک  جیک                     من کوچیکم خیلی کوچیک     

     اردک میگه    کواک   کواک                 بازی نکن با گرد و خاک         

         مرغه میگه   قد  قد  قدا                    غذاتو بخور تو رو به خدا              

   جغده میگه   هو  هو                        غذای من    کو  کو            

     فاخته میگه   کو  کو                         بچه ی من کو  کو             

  بلدرچین میگه بده بده                     دروغ نگو خیلی بده     

 

این عکس سی دی های ستایش   

  

 

 مامانهای بچه های نی نی وبلاگی من چطوری میتونم وبلاگمو نی نی وبلاگی کنم میشه راهنمایی کنید.  بعد اگه وبلاگم نی نی وبلاگی بشه مطالبم که حذف نمیشند فقط میخاستم آدرسمو عوض کنم

 


نظرات شما عزیزان:

مامان ملیکا
ساعت9:04---18 اسفند 1391
سلام گلم
آب و هوا بهتر شد؟
اینجا تو شمال دو سه روزه یخبندانه ، انقدر سرد شده که نمیتونیم از خونه بیرون بریم
خصوصی دارید


مامان مينا
ساعت11:34---17 اسفند 1391
اخ عزيزم خسته نباشيد خيلى بد ميشه زمانى كه خونه تميزه بعدش كثيف بشه دسته دخمل ناناسى هم درد نكنه به مامان جونش كمك كرده

مامان ملیکا
ساعت10:11---17 اسفند 1391
سلام گلم چقدر بد که اینقدر گرد و خاک هست که خونه تون هم گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنونم گلم به خاطر همه چی...
راستی از انتشارات کوروش بیشتر واسه ستایش جون بگیر ، عالیه چیه غذای حیوونا و شادی کوچولو و قصه شغلها ، رنگها ، میوه ها ، میره باغ وحش و قصه فصلها عالیند...
بچه ها زود شعر هاش رو یاد میگیرن..
منصوره جون برای اومدن تو نی نی وبلاگ نمیدونم ولی از بچه ها میپرسم و بهت میگم


زهرا
ساعت9:28---17 اسفند 1391
وای که چه گردوخاکی بودبایه نفس تموم جدول مندلیف توحلقمون بود


زهرا(✿◠‿◠)
ساعت17:31---16 اسفند 1391
عزیزم اگه بیای نی نی وبلاگ که مام راحت تریم!!!!
اینجا خیلی سنگینه انگاری!
خوب وا نمیشه و....
کلا سخته!
نی نی وبلاگ خیلی عالیه!
منتظر حضورت توو نی نی وبلاگم!


زهرا(✿◠‿◠)
ساعت17:23---16 اسفند 1391
وای که گرد و خاک چقد بده!-)

دست دخمل خوشگلمون درد نکنه که به مامانش کمک می کنه!!!


مامان زهرا دختر دوست داشتنی
ساعت14:58---16 اسفند 1391
سلام خانمی
مامان نیایش از من خواسته بود به شما کمی اطلاعات بدم ... به روی چشم

من هم مثل شما اول در لوکس بلاگ وبلاگ ساختم تا خاطرات دخترم را ثبت کنم ولی متاسفانه اصلا محیطش مناسب نبود وکلی ویبلاگ های بیخود توش بود و هیچ امنیتی هم نداشت
متاسفانه امکان انتقال مطالب از لوکس بلاگ به نی نی وبلاگ هم نبود

این فقط به همت خودت بر می گرده من توی دو ماه همه پست هام را کپی کردم و توی نی نی وبلاگ دوباره گذاشتم ولی تمام عکس های مربوطه را از طریق نی نی وبلاگ آپلود مجدد کردم چون با کپی و پیست عکس باز نمیشه و یا اگر بشه پس از مدتی از بین میره

من هر دو صفحه هم مدیریت لوکس بلاگ و هم مدیریت نی نی وبلاگم را باز می کردم و به ترتیب اولین پستی که نوشته بودم همه را یکی یکی دوباره تو نی نی وبلاگ نوشتم و عکس ها را آپلود کردم

کار سختی بود ولی چون می خواستم این یادگاری قشنگ برای دخترم بمونه نا امید و خسته نشدم
مطمئنم شما هم می تونی ارزش را داره من روزانه 4 تا 5 پست را بازنویسی می کردم و هر بار به دوستای نی نی وبلاگیم هم پیام می دادم تا بیایند و نظر خودشون را بذارند چون متاسفانه راهی برای انتقال نظرات هم نبود و کپی کردن همه اون نظرات هم به خودی خودش وقت گیر بود
دوستام همه لطف کردند و مجدد تو بازسازی وبلاگ دخترم به من روحیه دادند

خلاصه ماجرایی بود برای خودش
امیدوارم اگه تصمیم گرفتی موفق باشی


نسترن(مامان نیروانا)
ساعت14:53---16 اسفند 1391
امان از این گرد و خاک...وای که منم از بوی خاک دیوونه میشم...اخر این دخمل شیرینتو می خورم که اینقدر خوشمزست...زنده باشی خاله جون که اینقدر کاری و مهربون هستی

مامان پریسا
ساعت14:06---16 اسفند 1391
عزیزم این روز ها همه ی ما درگیر این باد . خاک شدیم
دست نیایش جون مهربون درد نکنه

عزیزم برای انتقال... اگر راهی پیدا نکردی، میتونی یکی اونجا بسازی بعد این رو به اون یکی لینک کنی. هم اینو داری و هم اون رو...

اما فکر خوبی کردی چون نی نی وبلاگ خیلی خوبه

منتظر اومدنتون هستیم.


مامان نیایش
ساعت13:08---16 اسفند 1391
عزیزم چه قدر بد که گرد و خاک دوباره مهمون خونه تون شده ای وای اونم دم عیدی خیلی حال گیریه خدا کنه دیگه این جوری نشه عزیزم خسته نباشی دست ستایش شیرین زبون هم درد نکنه به مامانی کمک کرده قربونش برم خیلی با مزه شده زنده باشه الهی
راستی مامانی من راجع به این سوالت چیزی نمیدونم اما از مدیریت نینی وبلاگ پرسیدم منتظرم تا جواب بدن بیام بهت بگم توی نی نی وبلاگ امکان انتقال مطالب از سایر وبلاگ ها هست مثل میهن بلاگ یا بلاگ فا یا چند تای دیگه ولی لوکس بلاگ توش نبود بازم خبرت میکنم اگه چیزی دستگیرم شد راستی عزیزم برا اون چیزی که پرسیدی که نظر بدهید رو عوض کردم توی ویرایش قالب وبلاگ جای نظر بدهید هر چی بخوای میتونی بنویسی اما نمیدونم لوکس بلاگ هم جایی داره که بتونی بری توی قسما ویرایش قالب وبلاگ یا نه
موفق باشی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم 7 دی 1389 ساعت 5 عصر در بیمارستان آریا اهواز خدای مهربون یه دختر ناز و دوست داشتنی به ما هدیه داد ما اسم این فرشته نازنینو ستایش گذاشتیم ستایش یعنی شکر و سپاس این وبلاگ درست شده تا خاطرات ستایشو تو خودش نگه داره تا وقتی که بزرگ شد عشقی که مامانی و بابایی بهش دارن رو لابه لای خاطراتش پیدا کنه.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستایش مهربون ستایش خوش زبون و آدرس www.setayeshmehraboon.loxblog.com لینک نمائید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کد تغییر شکل موس -->

کد حرکت متن دنبال موس 

کد جست و جوی گوگل